Semanur27-K daha test yapmadım canım hatta eşimi test aldırmaya gönderdim dayanamazsam bugün yaparım yada sabah yaparım dün kahverengimsi nokta kadar idrar yaparken bişey geldi leke gibi ama benim genelde adetten Bi gün önce leke gelir o gün adet olurdum daha olmadım şuan çok şiddetli baş ağrım var ağrı kesici almaya gitti eşim Bi anda halsizleştim bundan ayrı olarak bir haftadır adetim gelcekmiş gibi ara ara hafif kasık ağrılarım oldu kısa sürdü anlam veremedim bilmiyorum hayırlısı inşallah ama nedense umudum yok negatif görmekten korkuyorum