Semanur27-K canım ben öyle aylarca çoçuk tedavisi görmedim bende Polikistik over vardı doktora gittim ilk ay takipte kaldık bir işlem yapılmadı ilk ayki takipte yumurtalarımın oluştuğunu ama çatlamadığını rahme düşmediğini yani Polikistik overlerin bunu engellediğini tespit etti doktorum, bir sonraki ay adet günümden sonraki 11. gün göbekten bir tane iğne yaptırdım tek doz küçük bir şey insülin iğnesine benziyordu ve iğnesi yaptırdığım ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim