SutlacimiYedimmiBen Çoğu postta görüyorum normalden korkup sezeryan isteyen anneleri bendede tam aksi bebeğin basi dönmezse sezeryan olursam diye korkuyorum. Bu ikinci gebeliğim ilki normaldi bu da öyle olsun istiyorum inslh korktuğum başıma gelmez😬
Happylif3 SutlacimiYedimmiBen Benimde dönmedi. Mecburi oldum. Ameliyattan gülerek çıktım🤷♀️ Herşey çok kolaydı. Darısı başınıza hayırlısıyla.
Gamizz SutlacimiYedimmiBen Ben ilk gebeliğimde senin gibi sezeryan olmaktan çok korkuyordun normal doğum istiyordum fakat 6 santim açıklıkla sezeryan olmak zorunda kaldım 😳🤦🏼♀️ Nts de bağlıyken kalp atımları 40 a kadar düştü 🥺🥺🥺 Ağlaya ağlaya girdim çok stres yaptım ama çok şükür sağ salim kucağıma aldım şimdi 14 aylık 😊 Kötü enerjiyi üstüne çekme sezeryan o kadar da kötü değil korkma 😊 şimdi 12 haftalık gebeyim tekrar sezeryan olacağım 😊
Babyy1S SutlacimiYedimmiBen bnde korkuyordum elimden geldigince normal icin her seyi yapiyordum ama gelmeyince fitille dogumum basladı 5 saat sancı cektim en son ben dayanamiyrm dedm korkarak aglayarak dogumhaneye gittim sezaryen oldum snra neden bu kadr ön yargili olmusum başta sezaryen isteseymsm boşu boşuna ağrı cekmism dedm(kilosundan dolayı acilmam olmadı bu yuzden normale kendimi boşuna zorlamism) aslinda dogumu biz degil de bebekler karar veriyr onemli olan sonuca odaklanmak 😊
Dmllll SutlacimiYedimmiBen normal doğum korkusunu sanırım hiç bi zaman anlayamıcam ben mecburi sezeryana sonsuz saygım var ama bebeğimin sağlığını tehdit edecek bir durum olmadıkça onun için çekecegim hiçbir sancı gözümü korkutamaz.. 4 yıl önce normal doğum yaptım şimdi yeniden aynısını yaşamak için dua ediyorum 🎈
SutlacimiYedimmiBen Gamizz böyle mecburi durumlarda tabi sezeryan olur elden bisey gelmez tamamen bebegime bağlı olucak doğum seklide. Bi doğum hikayesinde okudum karnındaki pıhtı çıksın diye bayağı bi bastrmislar dikişli yere korktum dogrusu
HemsireAnne01 SutlacimiYedimmiBen bende de ayni sorun 😂 sezaryenden cok korkuyorum. Normal olsa daha iyi diyorum herkes bana garip garip bakiyor 😂
SutlacimiYedimmiBen HemsireAnne01 ahh aynen öyle ya banada garip garip bakıyorlar ben olsam hemen girer sezeryan cikarim diyorlar bilmiyorlarki korkuyorum
HemsireAnne01 SutlacimiYedimmiBen aynen benim icinde daha zor.. herseye anlayisim vardir her dogum farketmeksizin kabulümdür. Ama cok korkuyorum ya insallha bu seferde normal nasip olur. Insallah seninde hersey gönlüne göre olur ve bebegini saglicakla kucagina alirsin :))
minik_kalbim SutlacimiYedimmiBen benim ilk doğumum olcak bende normalden acayip korkuyorum hem sezeryan çok kolaymiş
SutlacimiYedimmiBen minik_kalbim hiç inanmıyorum açıkçası normalden daha zordur bnce kat kat kesiliyorsun sonrası dikislerine bastiriyorlar gaz cikarmasi ilk yurumesi falan allh yardımcısı olsun sezeryan olanlara zor gercekten
minik_kalbim SutlacimiYedimmiBen Bende aynı sekil normal dogumun kolay olduguna inanmiyorum evet hepsi çocuk çikana kadar ama çıkana kadar insanin ömrunden omur gidiyo.
Sahika8989 SutlacimiYedimmiBen neden oyle dusunuyorsun vajina dogum daha kotu ic dis dikisler var dikisler gectikten sonra kalan aciya ne olacak kocanla nasil iliskiye giricen yanmadan annem 25 sene once beni dogurmus hala dikis yerlerim aciyo diyo dusun istersen