Selinnusta ya şimdi sen ve eşin cok cok iri insanlar değilseniz çocuğunda cok iri olması beklenemez zaten diye düşünüyorum, banada kilosu sınırda dedi en son kontrolde de normal dedi boşver canını sıkma , büyüklerin bi lafı var canı içinde olsun yeter her bebek pofuduk olucak diye bi kaide yok bence