Selinnusta canım kendini boş yere üzüyosun bebeğin kilosu gayet güzel insanlar o kadar küçük bebek doğuruyolar ki onlar bile kocaman oluyor önemli olan sütün gelsin ve bol bol emzir stres yaparsan olmaz. Benim arkadaşım iki çocuğunu da 2.600 civarı doğurdu 38haftada babada annede zayıf yapılı çünkü ama bir sütü geliyordu şimdi tosuncuklar maaşallahh♥ Hiç sıkma canını