Selinnusta takma 37. Haftada benimki de o kilodaydı. Doktor küçük bir bebek demişti. Bir hafta normal beslenmeme devam ettim zaten en başından beri düzenli dikkatli beslenirim. Sütümün bile saati bellidir. Bir hafta sonraki kontrolde 3200 dedi kilosuna. Yani 500 gr almis gorünüyor. Cuma tekrar gidicem bakalım durumu nedir. Çatım zaten dardı bebek büyümeye bu hızda devam ederse normal dogurmam imkansızmış. Tabi +-%10 hata payı var kiloda onu da düşün.