Kiloyu düşünüp üzme kendini. Önemli olan sağlıklı olması. Kızım 37.3 de 2.600 doğmuştu. Bebekliği kilolu geçmedi ama gelişimi iyi ve boyu da uzuyor. Önemli olan senin ve bebeğinin sağlıklı olması. Üzülüp şimdidedn sütünü etkileme derim ben.bir de ultrason cihazları tam kiloyu vermeyebiliyor. Bana 3. Kilo diyorlardı 400 grm eksik çıktı kilosu.