Benimde 144 çıkmıştı ölçümde doktorum çok yüksek değil dedi ama diyetisyene yönlendirdi,bide ölçüm cihazı alıp evde ölç sabah akşam çizelgesi yap dedi. Biz eşimle diyetisyene gitmedik pandemiden dolayı önce bi dikkat edelim bakalım dedik.Ölçüm cihazı aldık. Ben kendim dikkat ederek çok güzel üstesinden geldim. Çizelgemi doktoruma attım oda normal buldu. Şekeri,beyaz unu, pirinci kestim. Tatlı krizlerim için evde kendim tam buğdaylı ballı tatlılar yapıp yedim ve üzerine ölçtüğümde bile yüksek çıkmadığını gördüm. Eğer seninde çok yüksek değilse kendini herşeyden alıkoyma canım. Bu şekilde dikkat ederek azaltarak bence düzende tutabilirsin. Ama dediğim gibi şekerinin yüksek olmaması önemli bu durumda. Hepimizin Allah yardımcısı olsun 🙏