Kızlarrr o bir diyetisyen yani yeterli gelicek öi şu bu demeyin bebek nasıl beslenicek falan asıl öyle en saglıklısı bende diyetisyene gidiyorum saglıklı beslenmek için tansiyon problemim vardı çok şükür düzene girdi kontrolümde doktorumda farketti ve bebiş daha da saglıklı kilosuda boyduda 2 hafta önden gidiyo😂😂sakın demeyin 2 canlısın sen çok çok ye falan o eski kafa bence ve ben 5 bucuk aylık oldum 1 kilo aldım sadece