Eyces minikturta ay yemin ederim ki bende de öyle vallahi erkek istiyorum ilk tabiki saglıklı olsun öncelik ama ilk hamile kaldım kız hissetım rüyamda bazen karışık erkek görüyorum kız bebek görüyorum şu an hiç bir şey hissetmiyorum cumayı iple çekiyorum gerçekten ya 💟
-bal05- Kız erkek farketmez sağlıklı olsun bebişlerimiz Bal anneler sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin💜🥰
Busra3509 -bal05- ya Haziran sonu ya da Temmuz başı bekliyoruz biz de 17 haftalıgız 😊❤️ kızım olacak ins.
Bebeklimm -bal05- 13 haftalıkken kesin değil ama erkek diyelim cinsiyetine dedi benimde içime erkek doğuyor şuanlık gidişide oğlumda ki hamileliğim gibi hayırlısı bakalım 🙂
Henna93 15+1 henuz bilmiyorum bidahaki randevumuz da detayli ultrason subat sonu cok merak ediyorum 😊