Merve_efe54 Bizde 13 haftalikken ikili tarama testinde erkege benzetti simdi de 15 haftalik olduk haftaya kontrolum var bakalim 💙
Nazli8 yldz_10 Bizde de aynı:) 17. haftadayız ama cinsiyet belirsiz henüz🙈 Haziran sonu Temmuz başı arası doğum bizim de inşallah🙏🏽😊
Bebeklimm yldz_10 13 haftalıkken erkeğe benzetti ama daha erken kimseye söylemeyin dedi bu Perşembe randevum var bakalım kesinleşir inşaallah
EbruAslan -bal05- 14+2 salı günü randevum var bakalım gösterecek mi çok merak ediyorum 🥰 sağ tarafında bebeşi olanlar cinsiyetiniz ne ? İnternette sağdaysa soldaysa diye tahminler var merak ettim 🤣
Bebeklimm yldz_10 erken haftalar ya net konuşmak istemiyorlar ama oğlumda da aynısı oldu ilk bi erkek diyelim ama bekleyelim dedi erkek oldu kızımda direkt kız dedi şimdi bakalım kime hemcins geliyor 😊
47zeynep47 -bal05- daha tam belli değil ama belli temmuz sonunbelki Ağustos başı😄😄 13 haftalık olduk cinsiyette daha belli değil doktor erken dedi🤦🤦