Gizmoo ben de pıhtılaşma sebebiyle kullanıyorum hatta tedbir amaçlı gebelik öncesinden başladık normalde bu hastalığım icin her zaman takibimi yapan kendi göğüs hastalıkları doktorum rapor çıkarttı iki senelik bir rapor ve ignem bittiginde tekrar doktora yazdırmaya bile gerek olmadan direkt eczaneye gidiyorum ücretsiz alıyorum tabi su sıralar igneyi bulmak baya zorlaştı, siz de rapor çıkartın boşuna para vermeyin