Her oksapar postunun altına yazıyorum biraz ama.., 🙂 bende 27 haftalık hamileyim. 4.haftamdan beri kullanıyorum. Özel muayenehaneye gittiğim için doktorumun rapor çıkarma yetkisi yoktu. Sadece reçete yazıyor ben onu aile hekimine gösteriyordm aile hekimi iğneyi yazıyordy kutusunu 30 liraya alıyordum. 2 ay kadar böyle devam etti. Devlet hastanesinde ki doktor rapor yazmam ben kim başlattı ise o yazar dedi biraz gıcıklık etti. Kendi doktoruma söyledim oda benim özel de bi doktora yönlendirdi. Kadın doğumcu. Ona gittim durumu izah ettim hemen yazdı.. Şimdi her gittiğimde 3 kutu alabiliyorum ücretsiz. Yazdırmıyormda eczane sisteminde raporum oldugu görünüyor