Bu ilaç şimdi korona tedavisinde de kullanıldığı için bulmakta zorlanabilirsin. Ama endişe etme bulursun mutlaka. Ben tüp bebek tedavimde 1 sene kullandım. Şükür oğlum şimdi 3 yaşında. Şimdiki gebeliğim kendiliğinden oldu bunda da kullanıyorum. Bir şekilde buluyoruz. Ama ihmal etmemen lazım. Almasam olur mu diyebileceğin birşey değil birde corasprin al doktoruna danışarak onu da kullan. Allah yardımcınız olsun. İnşallah sağlıkla kavuşursunuz.