20 Mayıs dedi doktor ama kız olacağı için beklemez diyolar içimden bayram zamanı geçiyo yalan yok 🙊🙏 ben de kıyafet alamıyorum henüz ne alacağımı bilmiyorum bir de mustela vs çok abartı geliyor yılların bepantol u nü niye kimse söylemiyor almıyo ki🤔 kafamda deli sorular 🥰🥰