[silindi] Tuna_60_0 ben 20 mayıs ama 40 hafta olarak hesaplıyolar ilk gebeliğim 38 haftada dogmuş tu bu nasıl olur bilmiyorum
FFasulyemmm Dilarraa ay yok ya benimki gelmek bilmedi :) genetik sanıejm annenİz ne Zaman doğum yapmışsa siz de o haftalarda yapıyorsunuz, dopum öyle başlıyor yani :)
Sulleersoy zeynepbalci kızımız olacak inşallah ismini mihrimah düşünüyoruz. Zaten kız olduğu için erken olur diye düşünüyorum tek korkum doktorum bayram tatiline çıkması
ElaNur01 Meryemkale aynı gün doğum yapacağız sanırım ama ben doktoruma sormadım ne zamana denk geliyor diye bir sonraki kontorelde sorim bakim🤭