Kızlar benim doğumda mayısta olacak inşallah. Sezaryen istiyorum çünkü normal doğum aklıma gelince çok kötü oluyorum kesinlikle düşünmek dahi istemiyorum . Sezaryen için doktor zorunlu demediği sürece gidip planlı sezaryen istediğimi ne zaman söylemeliyim .