Hilalsny 5 tane 0 kol sanırsam bı 12 tane kısa kol. 7_8 tane uzun kol zıbın ama ben çok aldım heralde. 6 tane fln tulum. İki tane 10 li hastane çıkışı. Birtane beşli hastane çıkışı. 6 tane fln ikili takim6 tane fln çorapsız tayt. 5 tanede çoraplı tayt. Kış bebeği olcagi için. Bir kalın baddaniye, birtane polar battaniye. Birtane triko, birtane havlu baddaniye, birtane kadife gibi var 3 4 tanede penye. Ya biz heralde tutarsizca alışveriş yaptık yazarken daha çok farkediyorum😁. Babası dalının sampuanlarini almış ama ben kullanmicam 😁 kendim yikanirim onlarlada sebametinkini aldım. Bez stoğu yaptık ki bebeğime uyum sağlar umar yoksa bezler elimde patlar keza ıslak mendil de stok yaptı eşim ama yeni doğan değil daha yeni doğanını alıcaz. Şimdilik bunlar geldi fazlası vardır unutmuşum dur. Sadece 03 aylık aldiklarimi söyledim diğerlerini yazmadım. Bide hediye fln olayida oldu bizim. Çok almaya gerek yok diyorlar siz dinleyin onları boşuna masraf yapmayim zaten çok masraflı bebeğin herseyi