Civcivimm00 Eylul58 ogretmmenanne Aserpil esrkrt2808 ben de 28de gittim kızlar 1350 dedi biraz tontiş olacak dedi.32de gideceğim tekrar.Doktor çok tontiş olursa normal doğum zor olur dikkat et dedi.o yüzden merak ettim bende😘😘
Aysegul1612 btlslymn benim ikinci doğumum olacak ilki sezaryan ondan canm normal haftadan 10 gün önce olacak
Aysegul1612 mucizemi_beklyrm bende protein eksikliği var ama niye var anlamdım herşyi gayet güzel yiyrm et tavuk yumurta mercimek ıspanak ceviz hepsini düzenli takviye vitamin anlamdım bende
Aserpil Civcivimm00 kilolarına bakiyirumda benim ki mi küçükmüş ben mi yanmis hatırlıyorum acaba 30 haftalıkken 1300 demişti onu hatirliyorum
Ayseenurk Civcivimm00 benim bebiste 28+3 de 1345 kg dedi önden gidiyor ilk haftalardan beri.yine önden gidiyormuş kilolu doğacak tontis olacak gibi bişi demedi önden gidiyor dedi sadce inşallah sağlıkla ve zamanında doğarlar Bugün 29 olduk 💝
Hayat1234 mucizemi_beklyrm bebeğe ayrı kendime ayrı çanta daha düzenli olur aradığımızı rahat buluruz diye düşünüyorum
Yagmur_C Eylul58 benim de 28+2 de 1350 gr demişti biraz iri dedi çok da tombik olursa nasıl çıkar diye korkuyorum 😀 boyunu hatırlıyor musunuz acaba bazıları 40 42 yazmış benim 38 dedi ben de kilodan çok boya takığım nedense
ayse_seker Aserpil mide yanmalı, gece uyuyamamalı, artık hareketlerimin biraz biraz kısıtlanmaya başlaması vs vs, 33+0 olduk bugün mart 1′i bekliyoruz bakalım, hazırlıklarda eşyaları herşeyi hazır bugün yıkamaya başladım kıyafetlerini 🤗
28umran52 Aserpil 28 haftalık şuan bu gece belim çok ağrıdı erken doğum riksim var çarşamba günü kontrole gitcem ama korkuyorum
Biryigitannesi Beyzabuglem daha önceden sezeryan mı vardı o yüzden mü sezeryan olacaksınız bnde 31 haftadayım henüz hiç konuşulmadı bizde doğum
Eylul58 Yagmur_C Benim doktor tombul seviyor heralde, kadın gayet iyi dedi😆 Benimki erkek 39/40 arasıydı boyu
Aserpil Ntgny kaynanam okadar beklemez diyor o yüzden Şubat başı halıları fln yıkamaya vercez biz hazırlıklı olalım da😁😁😁
gizemsbsl Beyzabuglem bende 30+2 yim banada 1 mart sezeryan günü verdi kısmrtse inşallah ☺️ daha eksiklerim çok önümüzdeki 2 hafta tamamlamayı düşünüyorum