ebrureyhan aa öyle mi ne güzel😊 benim tansiyonum genelde de hep 10-7,11-7 civarında oluyordu çok bi değişiklik olmadı kanla alakalı mı bilmiyorum ama annemin de böyleymiş hep, kan ilacı maltofer kullanıyordum günde 2 kere ama doktorum yeterli gelmiyor herhalde dedi Ferrum Ford başlattı o da günde iki tane. Son aylar vücudun ihtiyacı artıyormuş o yüzden besinlerden de takviye almaya çalışıyorum, Demir içeren besinlerle yoğurt sütü ürünleri tüketmemeye dikkat ediyorum portakal yiyorum daha çok emilimi olsun diye