Beyziikoo Esra_80_ İyiler mi bi sorun yoktur inşaallah hissedildi tabi ya abimler yahşihanda onlar daha çok hissetmiş😔😔😔😔
Beyziikoo MerveKaya38 Ahhh elazığ ciğerimizi az mı yaktı Allahım bir daha yaşatmasın Allahım ölenleri.şehit saysın inşaAllah Allah razı olsun sizden de 😔😔😔
EmineDD Sanırım konumlardan dolayı filan hissetmedik burası hep dağ taş olunca sıkıntı olmaz inşallah burda fay olmadığı için tehlikede değiliz korkmayın Allah esirgesin 🤗🤲🏻
Kuzucumm Beyziikoo bizde cok hissettik cok korktum koltuk geldi gitti resmen Allah beterinden korusun
Busrozmems Bende pursaklardayım hiç hissetmedim annemler karşı binamdalar koltuk sallandı diyor nasıl oldu ben anlamadım bile Rabbim esirgesin dikkat etmek gerek 🤲🏻
Beyziikoo Busrozmems Gerçekten çok ilginç yapıların yerleri mi yanlış nedir bilgim de yok Allahım esirgrsin sadece ne diyebilirim ki inanın çok korktum
ozge8- Beyziikoo bende evimde tekim eşim görevde yatagima yattim sallantiyi hissettim bide komidinim duvara vurdu kac defa rabbim beterinden korusun
Beyziikoo ozge8- Siz.daha çok hissetmişsiniz bir de teksiniz sakin olun korkmayın inşaAllah allah korur bizleeri dikkat edin Allaha emanet olun haberdar olalım birbirimizden Allah esirgesin hepimizi 😔😔😔😔
Ebruuuylmz Beyziikoo pursaklar saray tarafındayız baya hissettik ilk defa depremle karşılaştım korktum doğrusu
Beyziikoo Ebruuuylmz Hissetmişsinizdir tabi Allahım beterinden dahasından korusun inşaAllah bu bile çok kötüydü afettekileri düşünemiyorum allah yardımcımız olsun
nurdt Beyziikoo çok geçmiş olsun ☹️ benim de ailem Ankara’da, hissetmemiş onlar ama. Allah beterinden korusun. 🙏🏻
Beyziikoo prensesim35 Çok kötü zamanlar yaşadınız çok şükür ki sizlere bir şey olmadı İzmir doğumlu biri olarak İzmire olan hayranlığım daha başkadır, Allah afetlerden korusun bizleri 👐
Mnevvr53 Beyziikoo ay disardami dursaniz cok korkarim boyle durumlarda uzmanlar ne diyor neolup bititor bilginiz varmo
Beyziikoo Mnevvr53 Dışarı çıkmayı istedim ama tekrarı ya da artçısı yaşanmadığı için çıkmadık yani inanın küçüktü belki ama ki bence değildi korkutucuydu
aselelif06 Beyziikoo daha beterini yaşamıştım ama bunda da çok korktum annem vardı yanımda panik oldu
Beyziikoo aselelif06 Küçükken yaşamışım ama hatırlamıyorum 99 depreminde izmirde yaşıyorduk ama ben anımsamıyorum hep olurdu ama hissetmezdim bu sefer hissedince çok kötü oldum ne senaryolar geçti aklımdann…
Basakgul Beyziikoo Erzincan’da yaşıyorum burada bir kaç günde bir oluyor 4.5 artık çok normal geliyor bizlere.Cok geçmiş olsun 🙌
Beyziikoo Basakgul Allah beterinden saklasın siz yine de alıştık demeyin tedbirinizi alın o sallantılar binalara zarar veriyor olabilir allaha amanet olun inşaAllah