Beyziikoo prensesim35 Çok kötü zamanlar yaşadınız çok şükür ki sizlere bir şey olmadı İzmir doğumlu biri olarak İzmire olan hayranlığım daha başkadır, Allah afetlerden korusun bizleri 👐
Beyziikoo Mnevvr53 Dışarı çıkmayı istedim ama tekrarı ya da artçısı yaşanmadığı için çıkmadık yani inanın küçüktü belki ama ki bence değildi korkutucuydu
Beyziikoo aselelif06 Küçükken yaşamışım ama hatırlamıyorum 99 depreminde izmirde yaşıyorduk ama ben anımsamıyorum hep olurdu ama hissetmezdim bu sefer hissedince çok kötü oldum ne senaryolar geçti aklımdann…
Beyziikoo Basakgul Allah beterinden saklasın siz yine de alıştık demeyin tedbirinizi alın o sallantılar binalara zarar veriyor olabilir allaha amanet olun inşaAllah
Basakgul Beyziikoo 38de yaşanan depremden sonra Erzincan baştan kurulmuş. 8 şiddetindeki depreme dayanıklı şu an binalar :) Ben de Ankara’dan geldim 3 yıl önce başlarda korkuyordum 😁
Beyziikoo Mnevvr53 Öyle öyle haklısınız çıkmak lazım aslında ne olacağı bilinmiyor ama Allaha şükürler olsun tekrarlatmadı Rabbim korkmayın sizde
Beyziikoo Basakgul Ooo iyi maşaAllah Allahım esirgesin gerçekten o anı hissetmek dahi beni çok korkuttu ama siz mecburen alışmışsınız🙈🙈🙈