Beyziikoo İnanmadım önce ama sonra eşimde avizeye bakınca anladım bir şey demedi ama dedi sonradan bildiğiniz koltuğum sallandı beşik sallar gibi Allah’ım sen esirge Yarabbim dikkat edin kendinize 😔😔😔😔😔
merveklyc Beyziikoo Ben lavabodaydım çıktım eşim koltuk sallandı dedi ama çok hafif hissetmiş .Allah korusun ya😔😔
Kuzucumm Beyziikoo bizde cok hissettik cok korktum koltuk geldi gitti resmen Allah beterinden korusun
Okyanusymn Bende hıssettım koltuk salllandı resmen eşimde görevdeydı elim ayagıma dolandı 🥺 rabbım beterınden saklasın
Beyziikoo Okyanusymn Dikkat edin kendinize korkmayın gelme şansı var mı çağırdsanız yalnız kalmayın 😔😔
Esra_80_ Beyziikoo ya evet 😒ilk saat 9 da olmuş 1.7 civarında sonra 11 gibi 😒Beterinden korusun rabbim 🙏🏻 Çok geçmiş olsun
Beyziikoo EmineDD Annemler bana 10 dk onlarda hissetmedik dedi anlamadım ki ben nasıl oluyor 😔😔😔😔 Aman hissetmeyelim Allahım esirgesin cümlemizi milletimizi
aselelif06 Beyziikoo daha beterini yaşamıştım ama bunda da çok korktum annem vardı yanımda panik oldu
Beyziikoo Esra_80_ İyiler mi bi sorun yoktur inşaallah hissedildi tabi ya abimler yahşihanda onlar daha çok hissetmiş😔😔😔😔
MerveKaya38 Geçmiş olsun canım 4.5 olmuş çok iyi anlıyorum sizi bizde gecen sene çok yaşadık Elazığ Depremi ni Rabbim birdaha göstermesin kimsenin de ciğerini yakmasın inşallah 🤲🏻
Beyziikoo MerveKaya38 Ahhh elazığ ciğerimizi az mı yaktı Allahım bir daha yaşatmasın Allahım ölenleri.şehit saysın inşaAllah Allah razı olsun sizden de 😔😔😔