su2020 elfeylul ne seviniyorum biliyor musunuz böyle haberleri aldıkça🙏🏻içim pırpır oluyor inanın. Allahım bekleyen herkese nasip etsin inşallah. yarın yazacağım ama saatler geçmek bilmiyor😍
elfeylul su2020 yarın bizde senin haberine sevinelim inşallah canım 🥰 Bu arada benim vajinal ultrasonla duyuldu karından bakmadı.
mhsn elfeylul oyyyy ne güzel annesi Rabbim sağ sağlim kucağına da almayı nasip etsin darısı bize inşallah 🙏🏻🐣
Btllef Lionfamily bende de aynı durum oldu :/ pazartesi günü 5+3 tüm. Hcg değeri 660 kese göremedi. Geç döllenme ya da dış gebelik olabilir dedi. 10 gün sonra tekrar gidicem
mhsn Kızlar ya size bir şey sormak istiyorum benim lekelenmem olmadı hani bebeğin tutunma yerleşme kanaması olur diyorlar ya bende olmadı acaba herkeste oluyor mu
aylin08166 Didem11- 6+6 dayım sanırım eylül başına denk geliyor, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum Allahım bize bağışlasın bebeklerimizi
[silindi] Lionfamily benim şuan moralim bozuldu benim değer size göre baya düşük gibi😅ben dün öğrendim hamile olduğumu adetim 1 hafta gecikmişti 471le öğrendim dün ben de 5+1 im şuan doktor 1000 olmadan keseyi göremeyiz dedi bakalım yarın tekrar kan vericem🙄
biyologul [silindi] iki günde iki kat artıyor geç döllenme de olabilir bende 240 ile öğrendim 2 gün önce 951 olmuştu takvime göre 5+4 bugün bekleyeceğiz sabırla 🙏🏻
Lionfamily [silindi] öyle düşünme inan ki çok şükür 5+2 de keseyi gördük şimdi sıra kalp atışında inşallah sizinde görünmüştür 🙏🏻
mhsn [silindi] bende 5+1 im 🥰birlikte ilerleyeceğiz 🙏🏻Olmayacak sanırım bizde sağlıkla ilerleyelim de
[silindi] mhsn yaaa aynıyız❤️ Sizin nasıl ilerledi peki gördünüz mü keseyi veya beta hcg artışı takibi yaptınız mı☺️
mhsn [silindi] ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde değerim 840 tı pazartesi günü öğrenmiştim sonra bir daha baktırmadım randevu aldım önümüzde ki salı gideceğim doktora kalp atışını duyar ve keseyi görürsek ne mutlu bize 🥰Senin nasıl ilerliyor ne durumdasın
Roxy8 Ben yeni keseyi gördüm, şuan 6. Haftadayım çok heycanlı 🙈 ama bebekle ilgili erken olduğundan tabi hiçbir şey hissetmiyorum, anne gibi de hissetmiyorum pek. Zamanla olacak umarım