biyologul Didem11- merhabalar 4 gün önce Bhcg 240 tı bugün 951 🙏🏻 Kan sulandırıcı iğne ile devam ediyoruz inşallah 5+1 deyim
Lionfamily Didem11- tahmini doğum 13 Eylül görünüyor 🤗ama henüz keseyi görmedik 5+1 im inşallah geç döllenmedir doktor dış gebelik olabilir dedi 😓 değerlerim 6 Ocak 457 8 Ocak 719 11 Ocak 2020 idi benim gibi kesesi görünmeyen değerleri yakın olan var mı aceba 🙈
Lionfamily tahmini doğum 13 Eylül görünüyor 🤗ama henüz keseyi görmedik 5+1 im inşallah geç döllenmedir doktor dış gebelik olabilir dedi 😓 değerlerim 6 Ocak 457 8 Ocak 719 11 Ocak 2020 idi benim gibi kesesi görünmeyen değerleri yakın olan var mı aceba 🙈
Btllef Lionfamily bende de aynı durum oldu :/ pazartesi günü 5+3 tüm. Hcg değeri 660 kese göremedi. Geç döllenme ya da dış gebelik olabilir dedi. 10 gün sonra tekrar gidicem
[silindi] Lionfamily benim şuan moralim bozuldu benim değer size göre baya düşük gibi😅ben dün öğrendim hamile olduğumu adetim 1 hafta gecikmişti 471le öğrendim dün ben de 5+1 im şuan doktor 1000 olmadan keseyi göremeyiz dedi bakalım yarın tekrar kan vericem🙄
Mry1993 Kızlar dün doktora gitti. Kalp atışını gördüm ama doktor 8 den önce dinletmem dedi zararlı die dua edin herşeyim iyi gitsin 🙏❤️
Mry1993 ayseay25_ bazılarının böyle olabiliyor ama 7 den sonra halsizlik başlıyor mide bulantısı diyorlar bnde 6+5 im şuan
su2020 sat 3 Aralık 2020. inşallah doğum 9 Eylül gösteriyor. keseyi zorla gördük 6+1de tekrar gideceğiz kalp atışı için. 6+1 de kalp atışı duyan var mı acaba??
Kdk su2020 ben 6+0da duydum ama 7-8. haftaya kadar sarkabiliyormuş canım eğer 6+1de duyamazsan da stres yapma
mhlady_2021 su2020 benim 5+6 günlük muayenemde alttan ultrasonda hem keseyi hem yolk kesesini hemde kalp atışını duymuştum☺️
ikiminikannesi Kdk ay bendede çıktı gebelik troidi canım bende ilaç kullanıyorum şuan 19 ocak ta kontrolüm var gidicem inşallah düşmüştür
Sedaabdullah Bizde 5+5 olduk bugun 5 gün önce kesemizi gördük tahmini olarak 8 eylül dogum doktoruma sormadm İnternetten hesapladm kalp atısı içinde 7 haftalıkken çağırdı günler geçmiyor bian önce duymak istiyorm 🙈🙈🙈🥰🥰🥰
mhsn Benim gibi daha yolun çok başında olan anneleri görmek Beni çok mutlu etti,ilk bebeğim ve tam 5 haftalığım hala duruma adapte olabilmiş değilim çook şaşkınım 😟sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Fv3 Ben de geldim inşallah Eylül annesi olacağım şu anda 5+1im bugün ilk beta değerim 300 çıktı. Geç döllenme olduğunu biliyorum inşallah haftaya keseyi görebilirim😄
Zehrayrr Didem11- yaa 😍benim de öyle tahmini 17 Eylül gösteriyor doğumum.. Allah sağlıklı bir şekilde kucağmıza almayı nasip etsin inşallah
su2020 yarın 6+1 kalp atışı için gideceğiz iyi dileklerinize ve dualarınıza ihtiyacı var❤️tüm hamileler için en iç rahatlatan an olsa gerek. Allahım sağlıkla güzel haberlere inşallah
su2020 elfeylul ne seviniyorum biliyor musunuz böyle haberleri aldıkça🙏🏻içim pırpır oluyor inanın. Allahım bekleyen herkese nasip etsin inşallah. yarın yazacağım ama saatler geçmek bilmiyor😍
mhsn elfeylul oyyyy ne güzel annesi Rabbim sağ sağlim kucağına da almayı nasip etsin darısı bize inşallah 🙏🏻🐣