Birşey merak ediyorum bu hafta hesaplamalarını ben hiç anlayamıyorum.. benim son reglim 10 Aralık ama ben ovulasyon testi yapıyordum 20_21 de pozitifi yakalamıştır. Haftaligin burdan hesaplanması gerekmiyor mu neticede döllenme de regliden itibaren12. Günde falan olmuş oluyor gibi sanki. Kafam karışıyor.