elfeylul Merhaba 5+4 teyiz bizde. 8 Eylül gösteriyor Doğum tarihini. Bel fıtığım var o yüzden çok kilo almak istemiyorum. Şimdiden dikkat ediyorum bakalım. Umarım böyle devam eder.
biyologul B hcg değerleriniz nasıl benim 4+4 de 240 çıktı şimdi 4+6 dayım salı günü yeniden yapılcak kese görülmedi 🥺
Didem11- biyologul benim bhcg 3600 çıktı. 4+3 bende ilk yaptirtttigimdafa 617 çıkmıştı. 3 gün sonrasında 3600 lere cikmis.. seninde yükselmistir canım insalllahhh.. Haberdar et sonucunu🤗
Mry1993 Minnakkk1 salı günü kontörlüm war o kadar çok merak ediyorum 2 hafta önce gittim kese göründü ama kalp atışı için çok erken 2 hafta sonra gel dediler
Mry1993 Hkk0809 bence 7+1 im bugün programa göre salı günü kontrolüm war kalp atışını duyarım inşlh 🙏 siz duydunuz mu
Minnakkk1 Mry1993 kac haftalık oluyo pekı salı gnü canm bende yarn gdcem kese için ilk gebelıgım kürtaj malesef oiskolojını cok iyi anlıyorm suan mesela benı uyku tutmuyo
4321 Minnakkk1 aynı sorunu bende yaşadım canım ilk gebelik 7+1 de sonlandırıldı 7 ay geçti şimdi 6+6 yız kalp atışı bekliyoruz inşallah hiç birimizde bi sıkıntı çıkmaz 🐣 bende çok tedirginim
Mry1993 @Minnakkk benim de ilk bebeğim de kalp atışını duymaya gitmek için o kadar heyecanlıydım ki sağlıksız gebelik kürtaj olman gerek dediler kürtaj oldum 3 ay geçti ikinci gebeliğim o kadar korkuyrum ki sizi çok iyi anlıyorm
Minnakkk1 Mry1993 evet bende senı anlayabılıyorum umarım hersey güzel olur senin içinde canm düşünmemeye calıs Allaha sıgın ve dua et korkma guzel haberler alıcaksın inanıyorm ben sende inan❤️
Mry1993 Minnakkk1 evet ikimizin nerdeyse aynı ilkin de inşlh yarın sizde güzel haberle burda olursunuz bir gün sonra bnde olurum 🙏
Mry1993 Minnakkk1 salı günü anlıcam adetim son 22 Kasım doktora göre şuan 6 hafta kaç olucak bilmiyrm
Mry1993 Minnakkk1 kesem göründü cnm herşey. Şuan normal dedi ama o korkularım rüyalar görüyorum artık