Didem11- Herkese merhaba kimler Eylül’de doğum yapacak hayırlısı ile. Nelere dikkat ediyorsunuz neler yapıyorsunuz. Hangi hastane doktora gidiyorsunuz. Burada konuşalım 🤗🤗
BabyYoda Didem11- Hayırlısıyla ikinci doğumumu Eylül başında yapacağım bende inşAllah 🙏🏻Bekleyelim madem burda ☺️
Saremablaolacak Didem11- hayirlisi ile eylul basi gelecek minigim… yolun basindayiz rabbim zorumuzu kolaylastirsin insallah
Kdk Didem11- Didem11- eylül 3 gösteriyor programlar ama tabi bilemiyorum 😄 6+2yim. Folik asit d vitamini kullanıyorum. Birde gebelik troidi denen bir şey varmış hamileliğim başlayınca troidim yükseldi onun için ilaç kullanıyorum. Onun dışında da eşim sağolsun meyveler kuruyemişler ağzıma tıkıp duruyo😂 eylüle kadar yarım dünya olmaktan korkuyorum🙈
iremby Didem11- Tahmini doğum tarihimiz 8 Eylül sad’a göre 😊 Şimdilik kese arkasinda kanama gordu doktorum o yuzden dinleniyorum agir kaldirmiyorum falan dikkat ediyorum. Nisa hastanesinde derya hanima gidiyorum. İlk hamileligimde de ona gitmiştim. Persembe kontrol var kalp atışı icin insallah saglikla duyarim 🙏
mucizemibeklerken17 28 ağustos görünüyor ama kısmet bakalım 😍 Eylül de olabilir 😝 şimdilik kuruyemiş muz folikasit vs vs bunlara dikkat ediyorum, enfeksiyon olmamaya çalışıyorum.
Zebcan mucizemibeklerken17 kuriyemisin kavrulmamisini tavsiye etti doktorum insallah oyle yapiyorsundur🤗
Didem11- Ben daha 4+3 gün. Folik asit kullam dedi sadece doktor. Muz ceviz fındık beslenmeye de dikkat etmeye calisiorum. Doğuma 17 Eylül dedi nakaky🤗
Zehrayrr Didem11- yaa 😍benim de öyle tahmini 17 Eylül gösteriyor doğumum.. Allah sağlıklı bir şekilde kucağmıza almayı nasip etsin inşallah
Zelliss Ayy eylülde doğum yaptım geçeb sene bu zamanlar öğrenmiştim hamile olduğumu 😘yazın biraz sıcaklar zorladı canım benim kolay doğumlar diliyorjm sağlıkla kucağınıza alın
[silindi] BabyYoda postlarda eylül annesi varmı diye arattımda gördüm :) bende eylül bası kaç haftalık sizin
Mry1993 Hkk0809 bence 7+1 im bugün programa göre salı günü kontrolüm war kalp atışını duyarım inşlh 🙏 siz duydunuz mu
Didem11- Kdk çok geçmiş olsun… Bakalım.nekadar kilo alacağız. Benn 58 le başladım.insallah çok almayız🤗
ikiminikannesi Kdk ay bendede çıktı gebelik troidi canım bende ilaç kullanıyorum şuan 19 ocak ta kontrolüm var gidicem inşallah düşmüştür
Melek_ceyhan Kdk ultrosonda bebeğiniz gorundumu ben 7+3ken gittim kese 11 mm bebek görünmüyo dedi haftaya bidaha çağırdı
Kdk Didem11- ben ikinci yasaklar başlayınca güzel kilo aldım😂 normalden 6-7 kilo fazlayla başladım. Keşke diyorum gereksiz kilolar almasaydım 😅
September_ Eşim ve ben Eylül doğumluyuz küçüklükten beri en sevdiğim aldır Eylül. bebeğimizin de Eylül de doğmasını istiyordum hep . Ama nasip Ağustosmuş😄 kendinize iyi bakın şanslı Eylül anneleri 🌸
Didem11- September_ yaa neguzel. olsun ismini Eylül vereceksiniz ozaman kız olursa?? Biz hiç isim karar veremiyoruz. Hep kız hissediyorum şuan ama. Cinsiyet belli olunca göreceğiz artık ♥️🙏🏻
Didem11- Kdk evet yasaklar kötü oldum.hangimiz almadimki.. olsun veririz insalllah. Bebekler sağlıklı olsun da 🙏🏻🙏🏻🧿🧿