Flower3 en basindan erkek deseydi ben zaten onu oğlum diye sevecektim simdi kızım kızım dedikten sonra boyle öğrenince sanki ona ihanet ediyormusum gibi annelik psikolojisi gercekten farkli vardır bundada bir hayir diyoruz sağlıklı olsun kızı erkegi hic önemli degil sadece kizı duyunca cok alistim doktor emin degilken bos yere bizi umutlandirdı rabbim aratmadan nasip etti ne cok isteyen var bu duyguları yasamak sag salim kucağımiza alalim rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🌷