tugraninannesi1 Aynen doğumda öğrenmek gerçekten büyük şok normal doğum oldu bazı sezeryanlarda komple bayıltıyolar ya öyle olup kendim görmeseydim inanmazdım bile dedi 🙈 hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda inşallah bende hep kıza özenmiştim ama oğlum olucakmış şimdi ise tek isteğim bebeğim sağlıklı olsun rabbim ikisininde tafını tatdırsın inşallah 🤲 inşallah ilerde bide kızımız olur 🥰