tugraninannesi1 Açtığım konuda bana hastane tavsiyesinde bulunan bir bayan, doktorunun doğum anına kadar kız dediğini, detaylı da dahil hep kız olarak gördüğünü ama erkek çocuk dünyaya getirdiğini yazmıştı birkaç ay evvek 😬 O günden beri ben şaşırmıyorum cinsiyet değişimine. Değişirse de artık aldıklarımıza göre giyecek, bebeğin rengi olmaz dicez 😊