Benimde 3 kez hamileliğim oldu
ilki bebek gözüktü 6 haftalık sonra kalp atışını görmeden kesede eridi kürtaj oldum
ikincim dış gebelikte iğneyle sonlandırıldı
son gebeliğim ise bundan 1 ay önce 6 haftalıkken kalp atışını gördükten sonraki kontrolde kalbinin durduğunu bebeğin eridiğini öğrenip kendi kendime düşük yaptım😑
şimdi ise ne yapacağımı bilmeden araştırma içine girip sizlerin yorumlarını okudum.
Yalnız olmadığımı ve kendim gibi bi çok insanında bu durumları yaşadığını gördüm
insan başına gelince sadece kendi yaşıyormuş gibi oluyor
bu süreçte en önemlisi iyi dr bulup doğru tedaviyle hamile kalınması umarım herkese allah gönlünden geçeni nasip eder🙏🏻