Sineemiis fundaa07 patolojiye gidiyor sonuç temiz çıkıyor devlette hep zaten bi tanesinin kalp atışını duymuştuk oda kanamayla durdu pıhtılaşmadan dolayı olmuş ileri düzey pıhtılaşmam çıktı . Bi tanesi kese hiç büyümedi kendi düştü son olanda boş gebelik oldu o dönem antidepresan kullandım bi dünya mide ilacı sakinleştirici iğneler falan sonuç boş gebelik 😞 artık yumurtam mi kalitesiz sperm mi bilemiyorum
fundaa07 Sineemiis yok o patoloji ayrı hep temiz çıkıyor zaten. Bunun sonucu 1 ayda cıktı bebege kromozom analizi yapılıyor. Ya zaten düşüyorsa sağlıksız gebelik biliyoruz ama en azından aklımızda kalmasın diye yaptırdık. Testin ne için ne oldugunu tam olarak bilmiyorum ama biz hepsini yaptırdık protein c s lupus dedim homosistein yaptırdınız mı dedi. Sonra onu ve eşimle benim kromozom analizimizi istedi.genetikte sıkıntı var mı diye. Fsh değerin nasıl?
Bsraao Sineemiis pıhtılaşma testi yaptırdım ben kromozom analizi yaptırdım rahim filmi çekildim canım
Sineemiis Bsraao herseyin temiz mi çıktı peki benim birinde kese büyümedi birinin kalbi durdu biri bos gebelik oldu seninkiler nasıldı 😞 sadece pıhtılaşmadan ve kalitesiz yumurtadan mi olmustur acaba yaa beynim yanda valla
Sineemiis fundaa07 yarın gidicem doktora istesem mi ki hormon testlerini tam da adet dönemindeyim ama 3 te gidicem aç tok fark eder mi acaba
Bsraao Sineemiis canım benim kromozom testim daha çıkmadı . Birinde pıhtılaşma çıktı diğerleri de normal . Benim 2 i düştü . Biri kimyasal oldu. Birinin kalbi durdu . . Pıhtılaşma dan olmuş olabilir belki canım bende sen gibi çok korkuyorum şu an hamileyim ben o kadar zor geçiyor ki . Her an korkuyorum Allah yardımcımız olsun inşallah
fundaa07 Sineemiis farketmiyor bende o saatlerde vermiştim fsh, lh, prolaktine bakar. Ben 2. Ye hamile kalmadan önce gitmiştim. Prolaktin 29 du bi ilaç verdi o ay hemen hamile kaldım.o hormondanmış heral demiştim ama onun da kalbi durdu😓
Sineemiis Bsraao amin canım amin ikinci gebelikte aşırı kaygıdan sonra panik atak geçirdim ben ömrüm de ilk defa hala onun kaybından sonra eskisi gibi sağlıklı degilim nefes acligi cekiyorum hastalık hastası oldum sen dikkat et ben gibi olma ağlayarak gidiyordum doktora ortada bisey yokken bile olan bize oluyor akışa bırak kendini
Sineemiis fundaa07 o ilaçtan sonra bir ay korunun diyorlar ama belki de o haptan oldu . Ben testere dişli Aslan pençesi içtim hep dusmesi icin benim bi ara 48 di sonra 32 falan hiç hap kullanmadim muhtemelen çok yüksek çıkar benim yine göğüs ucunun teması ile bile yükselen bi hormon
Bsraao Sineemiis seni çok iyi anlıyorum tekrar bu da olmazsa tekrar cesaret edebirmiyim bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun.
fundaa07 Sineemiis ya aynı doktor verdi korunun demedi.haptan olsa bile bebekte genetik bozukluk yapar mı acaba ?
Sineemiis fundaa07 yapabilir bence çünkü çoğu doktor korunun diyor benim arkadaşım da korunmuştu doktoru öyle demişti hapı kullandı bi ay korundu ertesi ay hamileydi . O hapa ağır diyorlar
Sineemiis fundaa07 ilk 8 ay hiç gebelik elde edemedim 2019 da evlendim hiç korunmadık meğer troidlerim tavan yapmış zaten adet düzenim bozulmuştu ve pko var demişti bi doktor . 8. Ayın sonunda ilk gebeliğim oldu ondan 2 ay önce falandı iste prolaktin 48 sonra dusuk yaptım 4 ay sonra tekrar hamile kaldım kurtaj oldum 2. Ay sonunda yine hamileydim ve tabi yine kurtaj oldum 😏
fundaa07 Sineemiis benim bir tiroid değerim yüksek anti tiroglobulin normalden yüksek. Tam anlamadım ama haşimato hastalığı diyorlar
Sineemiis fundaa07 anne olma saatimiz gelmemiz daha bizim hepsi sınav 😢 vakit saat gelse korunsak bile Rabbim nasip edecek biliyorum ama iste
fundaa07 Sineemiis yok kürtajdan sonra bir kere adet oldum daha bu ay isteyecek büyük ihtimalle o hormonları tekrar.
Sineemiis fundaa07 ne kadar korunun dedi size doktor 😩 bana bi an deli cesareti geliyor korunmayı bırakmak istiyorum bi yanim da coooook korkuyor 😭