Nihal_04 Sineemiis merhaba iyi günler sizde kromozom bozukluğu eşinizden mi kaynaklı benm de 2 düşük var genetik testi yaptırdım bende kan pıhtılaşma çıktı eşim de kromozom 47 çıktı gitmiş oldum doktor bana direk tüp bebek tedavisi önerdi
Sineemiis Nihal_04 merhaba bende sadece pıhtılaşma var şükür ki eşimle benim kromozomlarimizda sıkıntı yok tüp bebek evet sizin için en doğru karar bence de zaman kaybetmezsiniz hemde genetik taramaya gider embriyo daha iyi olur