Boncugummmm anti nükleer antikor testi pozitif benim. Daha sonra romatoloji başka bir sürü test yaptı tek başına ANA testi pozitif olması hastalık demek değil diye. 2 değerim daha pozitifti o testlerde. Benim herhangi bir ağrım romatizma belirtim yok zaten, klinik bulgularım pozitif. Kortizon kullanmıyorum. 2 gebeliğimde de kalp durması oldu doktor bu yüzden ilaç verdi, bebekte klap durmasına neden olabilir dedi. Kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ve romatizma için ilaç