Bende 2. Düşüğümü yaşadım bebeğe genetik yaptırdım ama temiz dediler 6 ay geçti bende doktora gittim trombosit kana (Kan Pıhtısı) için baktılar mı dedi devlet hastanesi açıklama yapmadı temiz dedi gönderdi dedim internetten baktım kısalmışı PLT 140-450 oran arasında olması gerekiyormuş benim 300 deydi kan pıhtısı yok mu var mı bilmiyorum ki ondan önce yumurtalıklarımda 5 tane ufak kist ve birtanede 4 cm kist çıktı şimdi tekrar hamile olma şansım varmı korunmalı mıyım bilmiyorum 😔 ve aşırı üzgünüm eşimde aynı şekilde 😰😰