NurEto Sineemiis bir doktorun Instagram sayfasında okudum bazen vücut bebeği kabul etmemek için antikor üretimi yapıyor ve vücuddan atıyormuş T1 ve T2 değerlerinizi kontrol ettirin yazmıştı canm bi doktoruna sor istersen
Pelinbyrktrlr Sineemiis ben perinatoloğa gitmiyorum canım, iyi bir kadın doğumcuya gidiyorum bu dediklerimi bana romatoloji doktoru anlatmıştı o yönlendirmişti
ZeynAnk Boncugummmm Bana ilaç veren romatoloji doktoru, kadın doğumcum da kullanabilirsin dedi bu ilacı kullanan gebeler varmış burada da okudum. Doktorum perinatolog, riskli gebelik grubunda sayılıyorum. Şu an 7+2 hamileyim.
Boncugummmm ZeynAnk anladm canm bnada tersine romotoloji birsey vermedi tek basın anlam vermez diye. Bnde bılmyorum bunun bukdar sıkıntı oldgunu tesadf kadn dogum doktoru prof o dedi kortizon kullancaksn dye. Sordum mu blmıyorum hangi ilacı kullanıyorsun birde kullandgn ilacı dogum kadar mı kullanıcaksın
NurEto Sineemiis sor kuzum banada ablam söyledi doktoru o covidle alakalı bişey yazmış bu hormonlarla alakalı ama gebelik ve düşükle bilgileri de eklemiş postu görünce paylaşmak istedim bende doktoruma söylemeyi düşünüyorum
ZeynAnk Boncugummmm plaquenil kullanıyorum. Dediğim gibi benim detaylı testlerinde pozitifler vardı. Romatoloji ile görüşeceğim hamilelik boyunca ara ara. Belki dozunu düşürürüz demişti doktor.
Boncugummmm Sineemiis iste canm için de kalmasın bnce bnm 17 haftalıga geldm aniden kalbi durdu yani ilk baslarda bırsey olmasa bıle Allah korusun aniden durduryormuş kalbi. Bna bır abla dedi hamıle kalms dırek kendı baslamş hapa sonra çoçuk doktoru ve kalp doktoru senın kalbnı durdumaz ama bebegin kalbnı durdurur demiş
Sineemiis Kızlar birde kan sulandirici igne kullaniyorsaniz bunun doz ayarlamasını kadın doğum doktoru mu yaptı Hematolog mu acaba
Sineemiis Boncugummmm bana kadın doğumcu 100 luk coraspirin 4000 oksapar yazmıştı ama içim rahat etmiyor acaba Hematoloji mi ayarlamalı
Boncugummmm Sineemiis hemde nekdar zor inan eşim kafayı yemişşsn artk sürekli araştryosun düşünmekden hep hastasn dyo. Etrafmdkı herkz ama blmyorlar ki bn araştrdkca ögrednm yaptm herşyi bir bir buldum dha halen anlamıyolar. Dalgaya alıyolar okusaymışın sende doktor olackmıssn aslnda. Hiç birsey demiyorum Allah görüyo bazı seyler cok zoruma gıdyo
Boncugummmm Sineemiis yaptr canm bn içşn rahat etsin bnde dewlet yapmassa direk ozelde yaptrcam. Ama hangi bılemyorum kadın dogum doktoru olmas lazm sankı bılen yazar net yınede
Boncugummmm ZeynAnk ilk hapım buydu bnm canm kadn dogum doktoru ınmlm amaçlı verdi bna ama bu hapda covitli hastalarda kullanılyor dedı. Snra baska doktor buna gerek duymadı baska poztf olmadgı için bnde kullanmadm bunu. Bu da bagışıklık baskılaycı hap mıydı bn mı yanlş hatrlıyorum
Sineemiis Boncugummmm bana da öyle diyolar aslında bu kadar araştırmak beni de yoruyor hersey çok bilmek bazen iyi değil diye düşünüyorum 😀 doktorla tıp dilinde konuşur olduk adam bana diyor ki ilk randevu da siz çalışıyor musunuz çok bilgilisiniz😂eşim sok 😝 araştıra araştıra hastalık hastası oldum ama ben ya bende o varsa su varsa kesin var yandım bittim tüh oluyorum yanı 😩
ZeynAnk Boncugummmm sanırım öyle bana doktor hastalık kendini göstermemiş ama vücudun iki taraftan saldırıyor gibi bir şey demişti romatolojide. Anti Ena SS- A (Ro) ve Anti Ena Ss-B (La) pozitif benim.
Boncugummmm ZeynAnk anladm canm yani hastalık derken ne hastalıgndan bahsetti korkar olduk yemin ederm çıktıkça birseylermz cıkıyor. Kndıme bagzen dıyorum ne çürük insanmışım kızken hiçbirseym yoktu