Sineemiis 2 düşükten sonra ben de genetik ve pıhtılaşma yaptırdım pıhtılaşma çıkmıştı ama doktorum sağolsun yeterli değil diyip ANA testi istedi pozitif çıkınca romatolojiye git dedi. Romatoloji detaylı testler yaptı ve ben şu an ilaç kullanıyorum ve iğne kullanıyorum, hamileyim. Ben özelde gittim direkt özelde girebiliyorsunuz ama devlette gitmek için dahiliye sizi görecek ve sayfa açacak öyle randevu alabiliyorsunuz. Romatolojik faktörleri değerlendirin mutlaka. Allah bir daha yaşatmasın hiçbirimize böyle acılar, geçmiş olsun.