Busracrt sizi çok iyi anlıyorum ama benim de doktorum bana anlattıklarımı söyledi mantıklı düşündüğümde söylediklerine hak verdim çünkü kalp çok önemli o sıkıntıya girince ben bayılacak gibi oluyorum yani normal adet sancıları bile beni zorlardı sizin nasıl bilemiyorum ama sizde riske atmayın başka bir doktora daha danışın çünkü sizde bebeğinizde çok kıymetlisiniz ben her doktora güvenemiyorum .Bunu biraz da siz sorun kendinize kalbim kaldırabilir mi diye şiddetli adet sancılarınız da kalbinizin durumunu kıyaslayın doğum sancıları onun çok daha faZlası öyle düşünün .İlk doğumunuz olacak sizinde sanırım bebek kilonuz ve çatınız normal doğuma uygun mu çünkü bu da kalbi zorluyormuş zor doğuma neden olduğu için hepsini göz önünde bulundurun bence Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻