Sngl27 Dilara1503 kardeşime doktoru söylemiş bi oğlu bi Kızı var kızı 38 de oğlunu 39 da sezeryan oldu benimde oğlum olucak 39 dedi doktorum
Dilara1503 Sngl27 zaten suan yasal olarak 39+0 dan önce sezaryen önerilmiyor ki bir problem risk yoksa erken olması için
Sahika8989 Gzm-plt_94 genel dusunuyorum ben ilkide oyleydi ikinciyide genel istiyorum cunku benim hafizama cok kayitli kaliyor bu tur seyler uykularim kaciyo bebegi temizleyip veriyorlar dimi 🙃
Srnysl baby3_ ben 33+2 deyim bugün kontrolum vardı doktorum 10 şubata yani 37+3 e gün verdi bu arada üçüncü sezeryanim olacak
Srnysl baby3_ yok canım tek bebek doktorum 37 den sonra almamda sıkıntı olmaz dedi benim de artık ağrılardan dayanacak gücüm kalmadı ortalama karar verdik doktorum la
1prenses1prensim baby3_ ilk doğumum sezeryan olduğu icin buda direk.sezeryan dedi zaten 35haftalikken günüm belli oldi 38haftalik olarak
1prenses1prensim Srnysl bende suan 37+1 4 gundur baya sanci cekiyorum keske benide erken alsa lar acile gttm bi kac kere acilma olmadgi surece gununu bekliyoruz dediler sezeryan icin
Srnysl baby3_ ikizleri 36 dan sonra alıyorlar diye biliyorum canım riske atmamak için Allah sağlıkla kucağına aldirsin İnsaAllah 🤲
Srnysl 1prenses1prensim hmm hayırlısı olsun canım devlete mi gidiyorsun ben özele gidiyorum bildiğim kadarıyla devlette isteğe göre sezeryan yapmıyor lar
1prenses1prensim Srnysl devlete gidiyorum canim zorunlu sezeryan benim zaten ilki de sezeryan olduğu icin 18ocak gunum belli ama sancilarim var iste bekliyorum yine de