baby3_ iyi yapmışsın:) ben saymıyorum ya canim valla. Çünkü ben de pimpirikli bir anneyim sayarsam çok stres yaparım kendime biliyorum onun için gün içinde genelde hareket ediyorlarsa düşünmemeye çalışıyorum hareket ne zaman ettiler diye. Bir de benim sağdaki bebek en başından beri daha az hareketli sayarsam iyice kafaya takarim her gün hastane yolu tutarim:)