anni-8 ben 38deyim son 4-5 haftadır gün içinde hareket çok az hissediyorum. 2 saatte 10 hareket diye bişey yok gün içindeki hareketlerini sayın. Her hafta doktora gidiyorum doktor farklı bişey söylemiyosa az hareket etmesi de normal sonucta yer kalmıyor. Sürekli saymak da size evham yaptırır , rahat olun arada bir bile olsa hareket hissediyorsanız rahatlayın siz.