Ebru2403 Hareketleri önemli hanımefendi. Evet durduk yere saymanıza gerek yok gün içerisinde hareketleri varsa. Ama hareket azalması yok gibi hissetme durumunda tatlı yiyip sol tarafınıza yatıp sayılması gerekiyor ve 2 saatte 10 hareket olmaması halinde doktora gidilmesi gerekiyor. Sizin dogrunuz size doğrudur. Ama hareketlerin önemini bir bilseniz bana hak verirdiniz iyi günler 🙏