_Mother_ canım şeker yüklemeyi inan hatırlamıyorum 🥺 doğum ücretini yazmıştım salı günü sorduğumda 2600 sezaryen, 3700 normal dediler. 2 kişilik oda 180 TL, tek kişilik 480, süit oda 680 TL imiş.
Muayene ücreti 237 olmuş ama doğum ücretlerine daha zam gelmedi dediler. İnşallah ben doğurana kadar da gelmez 39+5’im 🤲🏼