Ben henüz Hakan beyde doğum yapmadım ama şu ana kadar çok güzel geldik kesinlikle en başa dönsek şu süreci tekrar kendisiyle yaşamak isterim. Çok rahatlatıyor ve Güleryüzlü kendisine çok güveniyorum. Doğum Ücreti de tam teşekküllü bir hastaneye göre ortalama bir fiyatta diye düşünüyorum. Bir çok akrabam ve arkadaşım da gidiyor onlar da memnun