Adana01gg ben daha yeni gebeliğim ve buralı değilim aslen evlenip geldim 1.5 senedir burdayım ve 7 haftalık grbeyim ilk öğrendiğimde marsa hastanesine gittim mertol aypak iyi dediler gittim gitmez olaydım öyle çok korkuttu ki beni korkudan ayağa kalkamıyordum bi ilaç verdi kullandıkça ölü gibi hissediyordum dayanamayıp özgür beye gittim Allah razı olsun detaylı bir şekilde baktı ve hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi herkes onu öneriyor eşimin ailesi görümcemin eltileri tanıdıkları hepsi ona gidiyor ve çok memnunlar