Bende gebelik şekeri çıktı, diyetle düşüremedim, hatta şu anda insülin kullanıyorum. Sürekli de takipteyim. Açlık şekeri 95 altında, 1. Saat tokluk 130 altında, 2. Saat tokluk ise 120 altında olmalı. 140 üst sınır, 2. Saat sonunda olması da biraz yüksek sayılıyor canım. Yeme içmene Dikkat edersen bir süre sonra düzene girer. Sürekli takip etmeni öneririm.