Sose şimdi gebelerde 1.saat 140 2.saat 120 altında olmalı. Ben de aynı şeyi yaşayıp diyet yapıyorum. Gerçi benim açlığım yüksek. Siz rahat olun zaten çok yüksek bir değer değil şimdiden canınızı sıkmayın. Zamanı gelince yükleme yapıldığında bişey çıkarsa diyet yaparsınız. Çıkmazsa sıkıntı yok😊