Ortmenanne16 canım dikkat ettiğin sürece bir sıkıntı olmaz, beslenmeni diyete uygun yaparak, yürüyüşle destekleyerek kontrol altına alabilirsin. Bunlara rağmen olmuyorsa da insüline başlatır doktorun. Önemli olan senin ne olursa olsun dikkatli beslenmen olacaktır. ama diyabetik bir bebek olur da aşırı kilolu olursa tabii normal doğum sıkıntı yaratabilir diye düşünüyorum.