Merhaba 11+2 deyim
progestan
prilam
folik asit
D vitamini
Magnezyum şeklinde bissürü ilaç yutuyorum
ve aşırı halsizim aşırı uykum var yerimden kalkmak istemiyorum tuvalete bile gitmeye üşeniyorum artık bişeyler yerken aşırı tiksiniyorum sürekli midem bulanıyor kokuları duymak istemiyorum zaten yemek yemeğe hasretim ama midem almıyor benim gibi bu kadar halsizlik yaşayan varmı aranızda yada siz neler yaşıyorsunuz 🙏🏻😢😔 eşimle bu durum yüzünden zaman zaman tarşıyoruz bu kadar da olurmu gibi ama kalkmıyor başım zaten yemeklerimi ve işlerimi kayınvalidem yapıyor anlayamadım bir türlü